Продавець Dental Group розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
997 відгуків
Eighteeth: Інноваційне обладнання для професіоналів🦷За покупками

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Первомайськ, Україна
+380 (96) 077-88-28
+380 (63) 744-74-78
Стоматологічні матеріали інтернет-магазин "Dental Group"

Як відволікти дитину на прийомі у стоматолога?

Як відволікти дитину на прийомі у стоматолога?

Кого з нас в дитинстві не лякали страшними дядьками й тітками в білих халатах? "Завдяки" зусиллям батьків і знайомих для багатьох цей образ став невід'ємною частиною кошмарів навіть будучи вже дорослим.

Страх перед невідомим і новим природний, і для такої відповідальної процедури як відвідини стоматолога його необхідно подолати якомога швидше. Адже підсумком стає здоровий стан зубів і ставлення до їх лікування протягом всього життя.

Підготовка будинку:

Підхід і зразкову поведінку в кабінеті стоматолога починається ще з дому. Не варто використовувати докторів або похід до них як страхітливий аргумент з метою завоювати покірність і авторитет. Частою помилкою батьків, які бажають захистити своє чадо від солодкого, є застосування фраз типу "будеш їсти багато цукерок, зуби будуть боліти і їх вирве лікар". Все це на свідомому і підсвідомому рівні створює негативний образ "людини в білому халаті" і боязні взаємодіяти з зубами.

Не секрет, що найкращим прикладом є особистий. Не завадить взяти з собою дитину на прийом, наприклад, в період планового обстеження. Таким чином показати йому, що з Вами не роблять нічого поганого і страшного і попутно виробити звичку до обстановки і шуму клініки та кабінету зокрема.
Корисним буде проведення будинку ігрового лікування зубів. У формі захоплюючої гри можна зробити ряд процедур, будь то підрахунок зубів, чистка, змагання на тривале утримання рота відкритим, відіграти момент уколу та інше.

Коли настане момент виходу, не варто вживати "підбадьорливих" фраз, а саме - "не бійся", "боляче не буде", "трохи потерпи", "я і сам боюся" та інші. Це лише погіршить ситуацію і Ви ризикуєте навіть не залишити межами свого будинку. Так що свої враження, особливо негативні, краще при дитині не висловлювати. Також не варто обманювати дітей, переконуючи в тому, що буде зовсім не боляче, його просто оглянуть, особливо якщо одними розмовами справа точно не обмежитися.

Поведінка в кабінеті:

Варто відразу врахувати те, що при поході в кабінет з дитиною супроводжуючим повинен бути той дорослий, який має найбільший авторитет. Це припинить неприйнятну поведінку шкідливого дитя, який не боїться, а просто "демонструє характер". Не варто вести з собою всю сім'ю, це буде вже занадто. Інший випадок, коли видно, що дитині справді страшно і некомфортно. Якщо він відмовляється сідати в крісло, соромиться відкрити рот, ні в якому разі не сваріть і не кричіть на нього і тим більше не змушуйте силою. Можливо, кращим рішенням буде повернення додому і підготуватися до наступного разу ретельніше. У такому випадку при першому відвідуванні варто провести максимум огляд або консультацію. Надалі відмінним рішенням буде заготівля невеликого винагороди або подарунку після відвідин кабінету. Наявність мотивації завжди позитивно позначається на поведінці. Але не обіцяйте занадто багато, щоб не викликати надмірне очікування.

Роль лікаря:

Хоч левова частка відповідальності лежить на батьках, поведінка лікаря не менш важливе. Природно, це повинен бути фахівець, не тільки віртуозно лікує зуби, але і легко знаходить спільну мову з дітьми. Дитячого стоматолога по відношенню до дітей молодшого віку слід застосовувати ігрову форму спілкування. Для дітей віком від 5 років і старше ставлення краще вибирати як до рівноправного дорослому, не забуваючи, що це вже давно сформована особистість. Важливо справити перше враження таким чином, щоб дитина не захотів вибігти з кабінету, а добровільно розмістився в кріслі, навіть не помітивши початку процедури. У хід підуть різні пристосування, від іграшок до кульок. Тому непогано буде оснастити арсенал кабінету не тільки високоякісним обладнанням, але й ігровими елементами. Природно, без фанатизму, не варто перетворювати кабінет в ігрову кімнату. Захоплива дружелюбна мова рівним і спокійним голосом дозволить розслабитися і проявити дружелюбність до лікаря. Якщо дитина проблемний, ні в якому разі не дозволяйте батькові втрачати контроль над собою і дитиною, виступаючи розсудливим рефері. Чудовим методом буде попереднє знайомство і тісне співробітництво в тандемі з батьком. Таким чином, відразу два чинники дозволять уникнути у дитини відторгнення. Якщо дитина вже бував у інших лікарів, не буде зайвим поцікавитися у батьків, які неприємні моменти довелося вже пережити і спробувати їх припинити.

Після прийому:

Важливим моментом після завершення прийому є обговорення з дитиною його вражень і відчуттів. Варто цікавитися, що саме сподобалося і не сподобалося під час процедури, але не перетворюйте цей процес допит. Тут слід виходити з особистості й характеру дитини. Добре, коли він сам бажає поділитися враженням, неразговорчивое чадо краще не змушувати до зайвих розмов. Неспішну розмову дозволить швидше зняти залишковий стрес і відвернути від неприємних відчуттів. Все це стане підмогою в подальших відвідинах і гарантією регулярного обслуговування зубів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner