Продавець Dental Group розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
997 відгуків
Eighteeth: Інноваційне обладнання для професіоналів🦷За покупками
Первомайськ, Україна
+380 (96) 077-88-28
+380 (63) 744-74-78
Стоматологічні матеріали інтернет-магазин "Dental Group"

Як відкрити стоматологічний кабінет?

Як відкрити стоматологічний кабінет?

 

Основні умови для успішного відкриття стоматолог
Серед безлічі медичних послуг, стоматологія одна з найбільш регулярно затребуваних. Обслуговування зубів ніколи не було разовим заходом, по суті, це одна з базових потреб, які потребують повторення, адже зуби потребують не тільки в лікуванні, але і повсякденному догляді вже заради естетики. Тому такий бізнес, як приватний стоматологічний кабінет, дуже поширене явище і привертає ризиком, селищем чималий зиск. Але як влитися в цю сферу? З чого почати? І головне, як не наробити помилок в процесі?

Слово "ризик" вжито не даремно. Незважаючи на безліч успішно працюють кабінетів, далеко не всім вдається протриматися перші пару років. А адже це найважливіший період, в який визначається доля подальшого підприємства. Зазвичай причинами закриття є вельми прості причини: необдумана цінова політика, неправильно підібраний персонал, невідповідність послуг потребам клієнтів, банально недостатня кваліфікація. Тому, щоб успішно почати свій шлях в стоматологічному бізнесі, важливо тверезо оцінити свої можливості, зважити всі плюси і мінуси.

З чого варто почати:


Вивчення ринку:


Як не дивно, але почати найкраще з спостереження за ринком. Варто помітити, скільки конкурентів уже існує, які послуги у них популярні і яке ставлення клієнтів до цього розмаїття. Важливо досконально дізнатися, яка цінова політика на даний момент. Вивчивши хоча б основні критерії Ви вже будете мати уявлення про стан стоматології в Вашому місті і який напрямок вибрати для себе. Вивчати ринок можна і самому, але куди якісніше буде звернутися до фахівця з маркетингу. Конкурувати одному новому кабінету з бувалими клініками досить важко. Щоб Вас помітили, допоможе унікальність послуг, обладнання, значимий рівень кваліфікації, привабливі ціни на послуги.

 

Вибір цільової аудиторії:


Чим докладніше Ви будете знати свого клієнта, його потреби, вік, бажані послуги, тим простіше буде розгорнути свою діяльність і завоювати популярність в короткі терміни. Непогано вивчити демографічний стан не тільки того району, де буде розташовуватися Ваш кабінет, а й прилеглих околиць. Часом, корисно підлаштовувати навіть свій робочий графік під певну категорію. Наприклад, якщо Ваш кабінет буде в зоні з безліччю офісів, то готуйтеся до того, що основний період роботи припаде на пізній вечір або ранній ранок і не піклуватися про наявність послуг для дітей.

Вибір напрямку кабінету:


Коли майбутній клієнт і конкуренти вивчені, пора вибирати той шлях, який приверне клієнта саме до Вас. У порівнянні з клінікою, у стоматологічного кабінету трохи обмежений пакет послуг, зазвичай в нього входять лікування, відбілювання, пломбування, гігієнічні процедури, установка брекетів і так далі. При складанні цього списку враховуйте як свою спеціалізацію, так і персоналу. Звичайно, ще одним критерієм напрямки діяльності варто розглядати доступний бюджет.

 

Розробка бізнес-плану:


Це той пункт, яким часто нехтують багато підприємців, не тільки з області стоматології. Небажання скласти для себе чітко структурований документ, в якому буде детально розроблений план і цілі Вашого бізнесу з урахуванням нюансів на ринку і можливостей, може згубно позначитися на розвитку. Багато підприємців "прогоряли" саме через те, що їх дії не несли в собі ніякої стратегії і боролися з труднощами хаотично, які можна було б передбачити, розробляючи план. Бізнес-план майбутнього кабінету приблизно такий: завдання і цілі; цільова аудиторія; послуги; реєстрація бізнесу і податковий тягар; персонал; цінова політика; аналіз ринку; виробничий, маркетинговий і фінансовий плани.

 

Реєстрація діяльності:


Зазвичай з цього починають свій шлях недбайливі бізнесмени, і лише після починається підготовча діяльність. Це в корені невірно. Тільки після розробки плану, постановки завдань і цілей і ясного розуміння того, чим буде Ваше підприємство, варто приступати до оформлення.

Якщо Ваш кабінет розрахований на діяльність тільки однієї людини, достатньо оформити ІП (індивідуальний підприємець). При наявності штату співробітників реєструється вже фірма.

Далі варто визначити відповідність кабінету одного з кодів КВЕД (класифікатор відів економічної діяльності) в стоматології. Це потрібно для того, щоб вибрати тип оподаткування та інші критерії. Саме для України стоматологічної діяльності відповідають КВЕД-коди 86.23 «Стоматологічна практика», по лікарській практиці коди 85.12. Окремо потрібно зареєструватися в податковій службі та пенсійному фонді.

 

Персонал:


Якщо Ви збираєтеся співпрацювати з персоналом, цей пункт рекомендується до врахування. Так як Ви вже заздалегідь визначили майбутні послуги, тепер варто підібрати під кожну з них свого фахівця. У кожного повинна бути ліцензія на діяльність. А значить, і відповідну освіту. Обов'язковими є медичні книжки. Важливо наймати досвідченого співробітника з хорошою репутацією, ці критерії самі по собі будуть відмінними рекламними рушіями Вашої фірми. Адже чутка про професіонала з Вашої установи рознесеться гранично швидко.

 

Приміщення:


Кабінет повинен займати площу не менше 14 м2 з розрахунком на крісло, так свідчить офіційна вимога. Тому для малого кабінету в середньому достатньо 20-30 м2. Крім робочої зони кабінет сегментируется на зону очікування прийому, стерилизационную, санвузол. Неодмінно потрібно дотримуватися вимог санітарно-епідеміологічної та пожежних служб при обладнанні кабінету. Наприклад, за нормами, висота розташування повинна бути не вище 2 поверху, потрібно врахувати можливість надходження вуглекислого газу та стисненого повітря, якщо передбачені спеціальні послуги, наприклад, рентген, потрібно враховувати спеціалізовану обробку стін.

 

Устаткування:


Крісло - одне робоче місце. Це очевидне правило. І його потрібно обладнати як слід. Подбайте про покупку супутнього інструментарію, витратних матеріалів керуючись санітарними нормами. Це будуть лампи, стерилізатор, інструменти стоматолога, засоби гігієни, лікарські речовини, контейнери, де все буде зберігатися. Окремим вимогою буде наявність сертифікатів на обладнання, адже без них просто неможливо отримати ліцензію ще одну діяльність, в цей раз господарську.


Ліцензії:


Особливість початку стоматологічного бізнесу має на увазі собою придбання ліцензії для медичної практики в самому кінці, коли всі інші етапи вже пройдені. Необхідний перелік документів виглядає так: свідоцтво про реєстрацію юр.особи або физ.лица - підприємця, укладення від СЕС щодо місця майбутньої діяльності, довідка про стан матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності, документи відповідності кваліфікації персоналу вимогам і деякі інші. Все це засвідчується нотаріусом і відправляється до відділу ліцензування та метрології при Департаменті управління та контролю якості медичних послуг МОЗ України. Якщо хочете уникнути помилок і витрату часу, при підготовці документації варто звернутися за допомогою до фахівців.

 

Автоматизація бізнесу:


Здавалося б, все вже готово і можна приступати до роботи. Але тут можна зіткнутися з такою непереборною завданням, як організація та спрощення бюрократичної частини. Адже необхідно швидко і зрозуміло вести облік відвідувачів, записи на прийом, складати лікувальні плани, контролювати витрати і доходи кабінету, проводити розрахунок зарплат і т.д. За допомогою сучасних технологій здійснити контроль такої діяльності значно простіше, ніж всього пару десятків років назад.

 

Реклама:


Останній, але не менш важливий пункт, яким теж часто нехтують новачки, які прибули в бізнес. Сучасний світ влаштований так, що без заяви про себе, бажано гучному і повторюваним, можна буквально потонути в потоці конкурентів. І якщо в минулому для того, щоб про Вас дізналися було досить пустити чутку в народ, зараз це практично неефективно. Особливо в умовах великого міста і бажанні охопити велику площу. З відкриттям кабінету бажано розвернути тривалу рекламну кампанію на всіх доступних майданчиках, для цього існує безліч фахівців, які допоможуть у здійсненні впізнаваності і припливу клієнтів саме до Вас.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner