Як впроваджувати "зону комфорту" в стоматології?

Клер Хортон пояснює, чому так важливо, щоб пацієнти почували себе комфортно в стоматологічному кріслі, і як впровадити стоматологію "зони комфорту" в свою практику.
Як і багато стоматологічних клінік, стоматологічна практика Wayside в місті Харпенден в графстві Хартфордшир була змушена внести зміни в свою роботу в зв'язку з пандемією. Це найдавніша практика в місті і колектив пишається тим, що є "сімейними стоматологами". Ми постійно стежимо за останніми тенденціями в області косметичної, імплантаційної, лазерної і безболісної стоматології. У міру того, як лікування стає все більш високотехнологічним і спеціалізованим, фахівці залишаються досить "гнучкими", щоб розглядати нові процедури. У той же час вони інвестують в технології, що дозволяють проводити їх безпечно, ефективно і, що найголовніше, комфортно. Серед недавніх придбань - система навігації по імплантатам X-Guide, яка разом з комп'ютерним томографом дозволяє проводити операції по установці імплантатів з комп'ютерним наведенням в режимі реального часу.
Клер Хортон - керівник клініки. Вона стверджує, що їх інвестиції в обладнання і навчання, а також підвищення планки в лікуванні не є виключно реакцією на пандемію. Вона каже: "Ми завжди надаємо найкращу стоматологічну допомогу в максимально безпечних умовах. І COVID-19 не змінив цього. Різниця в тому, що пацієнти тепер цінують ті зусилля, які ми докладаємо для забезпечення їх лікування".
Навчання пацієнтів комфорту
Команда постійно пам'ятає про інші, більш людські аспекти стоматології. Коли справа дійшла до пандемії, доступність, впевненість у безпеці, надання ключової інформації пацієнтам з постійним і послідовним інформуванням по всіх каналах і практичні способи подолання перешкод зіграли величезну роль для їх пацієнтів.
Клер каже: "Наша готовність до повернення на роботу в червні 2020 року багато в чому була забезпечена завдяки відмінній підтримці та порадам Pandora Dental Guidance and Support. Це група самодопомоги стоматологів, яка була створена у відповідь на пандемію. Вона покликана давати поради стоматологам, які працюють разом, використовуючи здоровий глузд і багатий досвід, щоб знайти рішення будь-якої проблеми, що виникає на практиці ".
Таким чином, хоча інновації мають велике значення для успіху команди в роботі з пацієнтами, Клер стверджує, що Wayside також приділяє велику увагу спілкуванню з пацієнтами. Вона вважає, що основною рушійною силою в боротьбі з тривожною статистикою здоров'я порожнини рота є забезпечення розуміння пацієнтами того, що гігієна порожнини рота починається і закінчується вдома.
"Ми тут також для того, щоб навчати", - говорить вона. "Якщо ви витратите час на те, щоб пояснити пацієнтам, що таке гігієна порожнини рота, вони почнуть приймати це на віру. Звичайно, це вимагає часу і терпіння. Дуже часто нові пацієнти говорять нам - мені вперше про це говорять ... ".
Практичні рекомендації
Але наявність всіх новітніх технологій, безумовно, допомагає зробити весь стоматологічний досвід прийнятним для пацієнтів і гладким для практикуючих лікарів. Від початку до кінця. Тут Клер і її команда пропонують свій досвід, забезпечуючи найкращий підхід до пацієнтів для кожного, хто входить в їхні двері:
- Зробити "подорож" пацієнта максимально комфортною. Задоволеність пацієнтів є пріоритетом. Починаючи з моменту запису на прийом і до кінцевого результату. Ми намагаємося зробити їх курс в лікуванні зубів безперешкодним і приємним. Ми також інвестуємо в новітні технології та навчання. Тому ми постійно вдосконалюємо наш досвід.
- Якщо є технологія, чому б її не використати? Якщо пацієнт розслаблений, і є обладнання, яке полегшує нашу роботу, то що може не сподобатися в новій технології? Всі наші лікарі навчені використанню стоматологічних лазерів для мінімально інвазивної стоматології. Це також зменшує запалення і сприяє загоєнню.
- Це може здатися трішки вульгарним, але постарайтеся, щоб пацієнти отримували задоволення від відвідування стоматолога. Стоматологічна фобія - це цілком реальний бар'єр для доступу до планового лікування. Тому ми витрачаємо час на те, щоб розповісти нервовим пацієнтам про те, що їх чекає під час лікування. Щоб вони знали, чого очікувати. Як тільки клініка починає використовувати нові методи лікування, шляху назад вже немає.
- Повідомляйте пацієнтам, що ви - одне з найбезпечніших місць для відвідування. Коли вибухнула пандемія, ми створили відеоролик, щоб показати пацієнтам, чого очікувати, і які заходи ми прийняли. Він розміщений на нашому сайті, на Facebook, і ми розсилаємо посилання на нього разом з нагадуванням. Директор практики Робін Хортон давно хотіла придбати очищувачі повітря, тому з готовністю вклала в них гроші. Але найважливіше, що ми робимо після звичайних протоколів по боротьбі з перехресною інфекцією, - це використання екстраоральних відсмоктувачів. Вони вловлюють аерозолі, пропущені при високооб'ємній аспірації, і запобігають їх вихід в приміщення.
- Пам'ятайте, що стоматологія "зони комфорту" - це шлях вперед. Якщо пацієнти відчувають себе комфортно, вони будуть повертатися, і у них буде більше шансів зберегти здоров'я зубів. Ми використовуємо терапію повітряного потоку в усіх наших гігієнічних процедурах, піклуючись про комфорт пацієнта і чудовим неабразивним чищенням. Ми також використовуємо паличку The Wand на кожному прийомі, коли це необхідно.
- Будьте відкриті для інновацій. Ми використовуємо паличку The Wand вже більше 15 років. Вона була продемонстрована Робіну, і після того, як він спробував її на собі, для нього було не важко впровадити її на практиці. Робін завжди був і залишається "раннім послідовником", які прагнуть прийняти нові технології. Наявність цієї технології в практиці - великий плюс. Багато пацієнтів бояться ін'єкцій більше, ніж самого лікування. У нашій практиці він майже повністю замінив старомодний шприц. Це кращий спосіб місцевого введення - швидкий, дуже локалізований, зручний і швидко вивітрюється, оскільки використовується менше хімікатів. І він простий у використанні, інтуїтивно зрозумілий і зручний. Ми б не рекомендували використовувати його без збільшення. Але без лупи ми не рекомендуємо жодну стоматологічну або гігієнічну процедуру. Ми не беремо за неї додаткову плату, оскільки вона не є додатковою - всі використовують її на кожному прийомі, де це необхідно. Тому самі по собі вони не є для нас перевагою. Однак пацієнти повертаються і розповідають про це своїм друзям, тому такий підхід продає себе сам. У жодного пацієнта не повинно бути негативного досвіду.
- Зробіть так, щоб кожен стоматологічний досвід не був схожий ні на який інший. Пацієнтка прийшла на імплантацію. Ми відкинули крісло, вона одягла лазерні окуляри, ми включили телевізор на Blue Planet, розповіли про The Wand, лазери і системи імплантації X-Guide 3D navigation, і вона сказала, що відчуває себе як в першому класі під час польоту! The Wand вражає нових пацієнтів, і вони часто не можуть зрозуміти, чому всі стоматологи не використовують цю систему. Напевно, найскладніше у використанні "палички" - це те, що деякі пацієнти намагаються розмовляти, поки проводять процедуру. Вони не відчувають, що знаходяться під анестезією!
- Інтраоральні сканери: майбутнє стоматології вже сьогодніІнтраоральні сканери — інноваційні пристрої, що забезпечують цифрові відбитки високої точності. Чому цифрова точність стає стандартом в сучасній стоматології?Інтраоральні сканери: майбутнє стоматології вже сьогодні
- Відбілювання — найкраща «точка входу» для нових пацієнтів у стоматологіїВідбілювання зубів — популярна процедура в стоматології, що значно покращує колір емалі. Чому попит на відбілювання зростає та як естетична процедура допомагає залучати нових пацієнтів?Відбілювання — найкраща «точка входу» для нових пацієнтів у стоматології